19 Aug 2014

OUTFITS 19/8/2014

Tessie

instagram - @tessie93

Tak tu máme opět další outfit v pastelových barvách, jak nečekané :D Už jsem tu psala několikrát, že jsem se do všeho pastelového tuto sezonu zamilovala, takže pár dalších looků mám ještě v zásobě. Asi jsem už regulérní blázen, ale občas, když nemám co dělat nebo nemám tu nejlepší náladu, tak otevřu skřín, podívám se na všechno to oblečení v krásných pastelových barvách a je mi líp... Trochu mě mrzí, že na fotkách vypadá, jak kdyby psaníčko (Ebay) a boty (H&M) měly uplně jinou barvu, přitom v reálu byly v celkem podobném odstínu. Šortky jsou Missguided, top New Yorker a můj nový oblíbený náhrdelník Rings & Tings - můžete ho najít TADY.

Another outfit in pastel colors, how unexpected: D As I wrote here a few times already, I love love love pastels this season and I still have a few more outfits to show. I guess I'm a crazy person but sometimes when I have nothing to do or when I'm not feeling good, I open my closet, look at all the clothes in those beautiful pastel colors and I feel better... Unfortunately, the colors of the purse (Ebay) and the shoes (H&M) don't really match in the pictures, although they looked quite similar in reallity. Shorts are Missguided, top New Yorker and my new favorite necklace is from Rings & Tings - you can find it HERE








Adéla

instagram - @adelaka

Dnešní letní look je spíš ohlédnutím za létém, které prosvištělo neuvěřitelnou rychlostí. Ty podzimní teploty máme teď snad naschvál za to, že jsme se na léto tak těšily. Na těchto fotkách už si představuju sama sebe v Řecku, kam odlítám tento týden, takže se ještě můžete těšit na léto aspoň na našem blogu. Mám na sobě slaměný klobouk z H&M, basic tílko ze Zary, zastřižené kraťásky Oasap a křížek na krku je z Rings & Tings. Jinak tyto sandálky jsem si koupila jednou akutně v centru Prahy na Národní třídě v nějakém malém obchůdku jen za 150,-, když jsem už po několika hodinách chůze v podpatcích naprosto umírala, znáte to. Tak je unosím asi u moře, čekám, kdy se rozpadnou. :D

Todays sumer look is more like throwback to this summer, which was so short, and now we're ''enjoying'' almost an autumn weather. At the pictures, I am imagining myself laying on the beach in Greece, where I am going in few days. So you will see a little bit more of summer at least at our blog. I am wearing an straw hat from H&M, basic Zara top, cropped shorts from Oasap and the cross necklace is Rings & Tings. The sandals are from some small Prague shop, which I bought only for 150 Kč one day, when my feet were dying from walking a long distance on heels, you all know that feeling. :D 






4 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...