6 Feb 2015

OUTFIT - Adel 6/2/2015

Zdravím všechy fashionisty, přináším vám můj další únorový look. Dnes v klasickém černém kabátu, který jsem si před rokem koupila v New Yorkeru, ale vsadím se, že tam i teď najdete podobný. Kontrastním dílem outfitu je krajkované červené triko z H&M. Samozřejmě jsem k němu sladila rtěnku, červená u mně stále stoupá na žebříčku oblíbených barev. Černošedá šála je S. Oliver, kalhoty ze Zary už znáte a černé wedgesy jsou Calvin Klein. Málem bych zapomněla na kabelku, ta je z Manga. Protože nenosím batoh a vždy mám spoustu věcí, hledala jsem nějakou, která mi bude sloužit podobně jako Hermionina kouzelná nekonečná kabelka. :D Teď na ní nedám dopustit. :) Nemůžu opomenout vlasové studio Tony&Guy, které mi na dnešní focení vyfoukalo vlasy alá ''loose waves''. Vše jen s pomocí fénu a širokého kartáče.. a to já se s vždy piplám hodiny s kulmou, abych dosáhla alespoň podobného efektu. Bylo by skvělé nechat se takhle česat kažý den. :)

Hello fashionistas, here is my latest lookbook. I wear a classic black coat today, which I bought in New Yorker a year ago, but I am sure, you'll find there a similiar one. The contrast piece of this outfit is a red laced top from H&M. My lipstick has the same colour, as well. Red is still getting higher in my Top Colors list. Black&grey scarf is from S. Oliver, the black leggins (which you already know) are from Zara and black wedges are Calvin Klein. And I have almost forgot my handbag, it's from Mango. I have to highlight my hair today, which were taken care about at Tony&Guy hair studio. This hairstyle called ''loose waves'' was created by using only a hairdryer and a wide brush, no curling iron. Amazing, right? I would love to know how to do this just by myself.








5 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...