30 Oct 2015

#SYOSS Color Refresher

Ahoj všichni!

Dnes je tu pro vás beauty článek o vlasech, konkrétně recenze přípravku Syoss Color Refresher. Prodává se ve čtyřech provedeních podle barvy vlasů a jakožto blondýnky jsme samozřejmě vybraly ten "Pro ledové blond odstíny", který slibuje neutralizování žlutých tónů. Tessie už po bílé blond toužila dlouho a Adél chtěla zase nějaké oživení, takže jsme ocenily možnost vyzkoušet tuto novinku a vy se níže můžete podívat na naše výsledky :)



Tessie
Teplá blond a odlesky do žluta mě na mých vlasech posledních pár měsíců štvaly a chtěla jsem si na podzim dopřát změnu - kratší střih a studenější barvu, kterou jsem dlouho obdivovala u slečen například na instagramu.
Kadeřnice mi sice nedávno melíry oživila, ale i přes zesvětlení se po pár umytích začaly znovu zbarvovat do žluta...


Syoss Color Refresher jsem zatím použila pětkrát a z velké části jsem se teplých tónů vážně zbavila! Nelze očekávat úplné zázraky, na mých několik let melírovaných vlasech jednolitou studenou barvu neudělá, jelikož na nějaký pramínek může chytnout více a na nějaký méně, ale pokud máte jednotnou barvu, mohou být výsledky jiné. Nejlépe působí na čerstvě barvené vlasy, tudíž mi nejvíce vybělil právě nejnovější melíry. Neobsahuje amoniak ani peroxid, takže je k vlasům šetrný a může se používat klidně i denně. Co jsem ocenila je, že k jeho aplikaci není potřeba štětec ani rukavice, pěnu si pouze rukama vmasírujete do mokrých vlasů. Pro dosažení většího efektu doporučuji dát více vrstev a zahřát na minimálně 10 minut klidně i pod ručníkem. Jedno balení má vydržet až šest použití, což ale záleží na délce vlasů.



Adél
Dlouho jsem se rozhodovala, jestli chci tuhle novinku vůbec vyzkoušet, pěstuju si totiž právě teplejší přirozený odstín blond, ale v posledních dnech jsem dostala chuť na nějaké oživení, takže jsem se rozhodla do toho jít taky.
Na rozdíl od Terez mám vlnité/kudrnaté vlasy, které jsou mnohem jemnější a tenčí, a tak je jasné, že přípravek bude na každou působit jinak. Pěnu jsem nechala nakonec působit asi 5-6 minut, než jsem zvládla vyfotit fotku jak jsem chtěla :D A výsledek?

a na tý fotce se syossem jsem zrovna mrkla od blesku, takže krása:D
Na fotkách to není možná tolik znát, protože jsem to fotila bleskem, ale já jsem ihned zaznamenala rozdíl. Ve vlasech mám teď mnohem světlejší prameny, které celkový vzhled vlasů viditelně rozjasnily a rozzářily. Dokonce mi přijde, že mám i světlejší nemelírované vlasy u hlavy (tam jsem si pěny dala docela dost), ale možná je to jen celkový efekt zesvětlení. Každopádně přípravek funguje jak má, a tak jsme rády, že vám ho můžeme na blogu představit:)

Syoss Refresher bychom doporučily všem blondýnkám, které si chtějí oživit už zašlou blond, udržovat si studenou barvu nebo vyzkoušet trošku jiný odstín. Je to určitě skvělá věc na oživení mezi barvením, protože vlasy tím šetříte.

A pokud vás přípravek zaujal, můžete se začít těšit na naší narozeninovou giveaway!, která bude probíat v listopadu! Takže stay tuned!

26 comments:

  1. Ja som si to tiež kúpila, pretože moja červená farba sa veľmi rýchlo vymýva ,tak som zvedavá na výsledok :)
    Lavandula Diary

    ReplyDelete
  2. Žluté odstíny mě celkem trápí a nejhorší je, že studený přeliv, po kterém mám svou vysněnou barvu, mi vydrží tak do 3 umytí. Takže díky za tip, tohel by mi mohlo pomot :))

    ReplyDelete
  3. To vypadá suprově, asi to taky vyzkouším! :)
    www.veshionlife.com

    ReplyDelete
  4. Mrknu po tomhle.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. Už jsem měla chuť celou hlavu obarvit na hnědo. Mám ombré s žlutým nádechem, tohle by mi mohlo pomoct. :-)

    http://kosmetickysvetzuzi.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Mě se moc líbí barva vlasů Adél před použitím, krásná přirozená teplá blond. Adél, co je to za barvu? Sháním takovou :)

    ReplyDelete
  7. Indeed, your website is one of the best fashion websites one can rely on. Your blogs, fashion ideas and product display are terrific. Chrome Hearts Hoodie

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...