27 Jan 2016

#BEAUTY CLIP Vlasy

Ahoj všichni :)
Nedávno nás kontaktoval obchod clip-vlasy-levně.cz a nabídl nám spolupráci na recenzi nějakého jejich produktu. Obchod se již podle názvu zaměřuje na vlasové příčesky, zejména na klipy z umělých i lidských vlasů, dále také prodlužují vlasy (sídlí v Brně) a prodávají nejrůznější vlasovou kosmetiku. Rozhodla jsem se, že vyzkouším jejich klipy, jelikož mi vlasy zase moc rychle nerostou, na rozdíl od Tessie, která si nedávno vlasy ostříhala, takže neměla zájem o znovu prodloužení.


Klipy jsou přidělané vlasy na páse se sponkou (anglicky clip), které snadno přisponkujete k vlastním vlasům u kořínků a za pár vteřin máte hustou a dlouhou hřívu. Jsou dva typy:
1.sada clip vlasů - několik užších oddělených pramenů, které si můžete podle potřeby přisponkovat kam chcete, na různé úrovně hlavy.
2. clip-in rychlopás - jeden širší pás dlouhý na obvod vlasové části hlavy, který si přisponkujete v jedné výšce a vytvoří souvislejší vzhled. 
Zvolila jsem rychlopás, i když jsou o trochu dražší, protože jsem chtěla co nejpřirozenější výsledek a i aplikace tohoto pásu je rychlejší a jednodušší. 


Další fotky, postup výběru správného typu vlasů pro vás a hlavně - poprvé na našem blogu i video o vlasech a správné aplikaci najdete dále v článku. :)

Výběr barvy - Jelikož pobočka obchodu sídlí v Brně, vybírali jsme barvu podle fotek - nejprve jsem zaslala fotku svých vlasů a moji představu o barvě, v jejich odpovědi mi přišlo několik fotek s barvených vlasů, podle kterých jsem vybrala.
Dalším krokem je výběr typu vlasů - rovné či vlnité. Mám přirozeně vlnité vlasy, takže jsem chtěla taktéž vlnité, ale na doporučení jsem si nakonec objednala rovné, které si pak můžu navlnit kulmou podle vlastní potřeby. 



Můj výsledný výběr byl rychlopás z lidských vlasů o délce 53 cm, Barva 60/16 - světlé vlasy s melírem, a typ - rovné vlasy. Váha 100 gramů. Odkaz zde.

Balíček přišel do tří dnů v perfektním stavu. Vlasy byly v šetrném obale, ve kterém je nadále uchovávám. Kvalita a hustota vlasů byla uspokojující, i když u konečků jsou tenčí než u kořínků, což jsem se dočetla, že některé klipy se chlubí tím, že mají stejnou hustotu po celé délce, ale přijde mi, že i přirozené vlasy se u konečků ztenčují, takže mi to vůbec nevadí. Čím jsem byla příjemně překvapená byla barva, protože je to úplně přesně můj odstín včetně melíru a perfektně mi sedí, takže není vůbec znát, že jsou to cizí vlasy. 



Rychlopás jsem poprvé vyzkoušela na maturitním plese kamarádky, a když jsem vycházela z bytu, tak se mamka divila, jakto, že mám tak krásně dlouhé vlasy, vůbec jí to nepřišlo nepřirozené a nebylo nic poznat, což je co říct, protože moje maminka je celkem kritik, a kdyby to vypadalo nepřirozeně (jakože ona nemá ráda nepřirozené barbieny), tak mi to hned řekne. Vlasy jsem měla v celé délce nakulmované a tím pádem byl rozdíl méně viditelný než u vlasů narovnaných. Na plese si toho také nikdo nevšiml a sponky pevně držely, i když jsem pak bláznivě tancovala. Myslím, že tento večer byl perfektní test a vyšel za jedna! 

Zde se můžete kouknout na krátké video, jak si vlasy správně aplikovat. :)



Je to moje první video, tak snad se neofrníte nad kvalitou. Navíc jsem to točila asi 7x za sebou, protože mi buď neostřil foťák, křičeli do toho papoušci (což můžete slyšet trochu i tady - pardon :D) a nebo se vide vůbec nenatáčelo a já mluvila na prázdno. :D Takže na konci, když vám ukazuji výsledek, tak jsem si bohužel už zapomněla rozčesat vlasy a spojit si je tak se svými a tím pádem jsou přechody mnohem viditelnější než normálně. Pak jsem to doplnila fotkami, kdy už mám vlasy rozčesané, takže můžete vidět, že se krásně sjednotily. :)



2 comments:

  1. Beuatiful hair and color :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...