8 Jan 2016

#NEWIN Tessie XI

SALES GOT ME LIKE...

Pod stromečkem jsem letos kromě skvělého huňatého župánku F&F, ve kterém žiju a sundavám jen, když musím mezi lidi, neměla žádné oblečení, tak jsem si udělala radost ve slevách. Samozřejmě jsem téměř nic z toho nepotřebovala... Jen možná sneakers, protože Superstary nosím skoro nepřetržitě asi třičtvrtě roku a taky tak vypadají. A přesně proto jsem si koupila další bílé, aby za chvilku vypadaly podobně :))) Moje logika... A kabát vlastně taky nosím skoro pořád jen svůj oblíbený nude z Oasapu, takže proto ty další. A kalhoty vlastně taky, protože ty z H&M a Primarku už jsou vytahané a ošoupané. Joo, nakonec si přecejen všechno dokážu hezky odůvodnit :) Co vy? Co jste ulovili nebo se chystáte ulovit v letošních slevách?




Nové Reeboky z eshopu botyobleceni.cz <3 Bílé sneakers jsou moje slabost. Chtěla jsem původně nějaké černé, ale nepřijde mi, že se ke mně hodí :( Navíc bílé vždycky outfit tak krásně rozzáří.. Ale třeba příště už!


V Deichmannu jsem zase za 399 ve slevě objevila tyhle semišové kotníkové boty na nízkém podpatku, jsou ale tenké, takže tedy spíš na jaro, ale už jsem v nich pár dní odchodila a jsou příjemné a vypadají na noze hezky :)

Tento bohužel přišel dost zmačkaný :(


Po delší době jsem zabrousila i na missguided.com, kde na mě všude vyskakovaly bannery se slevami a nemohla jsem tam tyto dva kabáty, každý cca v přepočtu za 1000 nechat! Šedý jsem chtěla už vážně dlouho a tmavší hnědá mě zaujala taky. Ať se teploty zvednou z nuly alespoň na 10 a můžu je nosit!



Teda řeknu vám, slevy v Zaře na Příkopech byly očistec. Šla jsem pouze pro kalhoty, které jsem si vyhlédla předtím na stránkách, ale zrovna ty byly ze všeho v obchodě nejvíc nepřehledně poházené na x hromadách, takže pokud jste našli ty, co jste chtěli, najít ještě správnou velikost se ani nemuselo podařit. Šedé uplé se mi povedlo vytáhnout ve velikosti 36, ale druhé modré s dírami na kolenou a "ustřiženým" dolním lemem jsem našla pouze ve velikosti 40. Odmítala jsem je tam ale nechat a světe div se, sedí mi téměř stejně jako ty 36.. Takže spokojenost :)


Dvoje basic šaty, které jsem zahlédla a hned bez zkoušení popadla a koupila v Bershce. Tohle nedělám téměř nikdy, přijde mi zbytečné se posléze do obchodu s oblečením vracet, ale všude bylo tolik lidí a já tak nabalená, že soukat se do uplých šatů bylo vážně to poslední, na co jsem měla chuť. Tak jsem to riskla a oboje naštěstí krásně sedí a já už se těším na pozdní jaro/léto, až si je (hlavně ty khaki aaaa) obléknu ke sneakers a s bomber bundičkou!

10 comments:

  1. Šedý kabát vypadá skvěle, také nějaký sháním :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) Já koukala všude možně, nakonec mě vzhledem a hlavně cenou uchvátil tenhle :))

      Delete
  2. perfektní kousky :)) krom těch reeboků bych brala všechno! :D

    Style Solution

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :)) myslím, že většina se ještě dá sehnat, ale ve slevách je lepší radši jednat rychle :D

      Delete
  3. Skvělé úlovky, šedý kabát je boží! Já na slevy letos nejspíš kašlu, upřímně zrovna na ten binec v zaře nemám náladu :D:)

    ReplyDelete
  4. Parádní boty, těch není nikdy dost! :))

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...