16 Jan 2016

#OOTD Adel 16/1/2016

Po dloooooouhé době jsem zpět a na uvítanou můj oblíbený outift, na který jsem skoro zapomněla, že jsme s Terkou fotily! Za tu dobu, co jsem tu na blogu nebyla, jsem byla mimo jiné také několik dní v Americe a o tom se budete moci dočíst v dalším článku! :) Jinak doufám, že se vám všem daří, hlavně ve škole, jak na střední, tak výšce - já právě bojuji se zkouškovým, tak držím všem palce! A teď k dnešnímu simple outfitu.

 

V dnešním looku hrají hlavní roli dva detaily, a to rozparek na svetru a stylové tenisky. Hrozně se mi líbí kombinovat elegantní outfity s teniskami, má to šmrnc. Já mám na nohou Superstary, kdo je nemá, jakoby ani nežil. Dobře, tak to asi nežiju - půjčila jsem si totiž tyhle od mamky. Haha, jaká je výhoda mít stejnou nohu! :D Už chci totiž sto let tenisky, ale pořád se nemůžu rozhodnout jaké - rosheruny, superstary, airmaxy, airforcy, reeboky aaaá prostě se mi líbí všechny, tak nakonec nemám žádné a nosím si svoje kozačky ke kolenům... Ale asi nakonec stejně půjdu do bílých Superstarů, co myslíte?..

Pro více fotek a info o tom, co mám na sobě, klikni na celý článek :) 











Jinak vlasy jsem si stáhla gumičkou, pěkne ulízla dozadu a culík nakulmovala. Je to můj oblíbený účes na ''bad hair days'', podtrhne tvar lebky a vysoký culík působí hravě. :) Makeup je o konturování a nude barvách, v tom jedu už dlouho. <3

Svetr - Zara
Kabát - Mango
Legíny - Zara
Tenisky - Adidas
Brýle - Bershka

9 comments:

  1. Sveter je úplne super ! A tie tvoje okuliare sú úžasné veľmi sa ti to hodí ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, svetr i brýle patří k mým oblíbeným kouskům :)

      Delete
  2. Love the look! xx

    http://ottiliasblog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Taky držím palce!!:) Celý outfit super, ty brýle jsou fakt skvělý!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujuu! A nejlepší na nich je, že mají růžová skla, takže svět je s nimi hned krásnější! :D

      Delete
  4. Outfit vypada dobre.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...