12 Jan 2016

#OOTD Tessie 12/1/2016

Předem se chci omluvit, že jsou fotky tentokrát foceny jen iPhonem, ale byly jsme s kamarádkou na rychlém kafču a neměly zrcadlovku. Původně jsem si říkala, že sem outfit ani dávat nebudu, ale vzhledem k tomu, kolik je tu teď kvůli nedostatku času málo článků, jsem se nakonec rozhodla, že ano. Mám na sobě Missguided kabát, který jsem ukazovala v new in postu, nakonec jsem si řekla, že na jaro čekat nebudu a ještě s huňatou šálou v něm vyrazila už teď a miluju hooo :) Tak ráda bych jen chodila fotit outfity zkombinované z mých nejnovějších kousků, ale není na to zkrátka teď čas... Doufám, že to chápete. Přeju všem krásný rok 2016 a pevné nervy. Se vším :D








kabát - Missguided, rolák - Second Hand, kalhoty - H&M, boty - Deichmann, kabelka - Mango

4 comments:

  1. super kabát! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. na Missguided.co.uk mám už delší dobu vyhlídnuto pár kousků, ale zatím jsem nic neobjednávala, bylo všechno s objednávkou v pohodě a dorazilo vše podle plánu bez sebemenších problémů?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tohle byla moje už čtvrtá objednávka, doručení vždy včas a v poho, jen tentokrát jsem se nějak nemohla sjednotit s DPD kurýrem. Kvalitu bych přirovnala k H&M. Tentokrát mě s kabáty moc potěšili, ale pamatuju si, že v jedné objednávce jsem byla kdysi s jedním overalem zklamaná, přišla dost jiná barva než na fotce :( ale celkové spokojenost :) mají tam krásný věci!

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...