21 Jan 2016

#TRAVEL Las Vegas & Santa Barbara

Na přelomu listopadu a prosince loňského roku jsem měla to štěstí podívat se do Ameriky. Už je to trošku doba, ale stejně se o tento zážitek chci s vámi podělit. Kdo sleduje můj instagram (@adelaka) nebo snapchat (adelaka1), tak už mohl vidět spoustu fotek a videí. A tak v dnešním článku budou fotky, které jinde nenajdete, a že jich je :) 
Všechno to začalo castingem na reklamu v LA, na který sem se málem vykašlala, ale nakonec to dopadlo tím nejlepším způsobem - vybrali mě a ještě kamarádku. Nemohla jsem tomu uvěřit, když mi zavolali, že mě berou, byla jsem zrovna v práci a začala tam skákat po kanceláři jako blázen. :D



Kdo chcete vidět dalších tisíc fotek (je jich tam faaakt hodně :D) a nebo si přečíst jak náš výlet vypadal, tak klikejte na celý článek :)) 


Na letišti jsme se sešly tři, já, Koki a Eliška, která jela jako náš doprovod, protože už v Americe byla. a bez ní bychom byly asi ztracené. Cesta byla dlouhááá. Přestupovaly jsme v Paříži, bylo to pár dní po nepříjemných atentátech, takže jsme se trochu bály, jestli vůbec odletíme, ale pak jsme nasedly do největšího letadla, co sem kdy viděla, a vzlétly jsme. Let trval asi 15 hodin, přijely jsme do LA, kde nás vyzvedl Sean, režisér/kameraman, který se o nás celou dobu staral, naložil kufry a jeli jsme rovnou do Las Vegas, takže jsme si mohly LA prohlédnout jen z auta. Trošku nás to mrzelo, ale přemluvily jsme Seana a podívaly se alespoň na hodinku do Hollywoodu. Pak už jsme vyjely směr Bellagio, ale co nám štěstí nepřálo, kousek před Vegas se nám porouchalo auto a museli jsme čekat na odtahovku. Takže jsme do města přijeli ve stylu, pěkně náklaďákem. :D V hotelu na nás čekala ještě Janča, poslední část naší party. Po cestě, která trvala nakonec asi 25 hodin, jsme jak jinak než hned zalezli do postelí. Bydlely jsme v pokojích po dvou aá s Koki jsme zrovna dostaly ten s krásným výhledem, tak mrkejte na fotky! : )


  
Naše půlnoční adventure - ještě musím dodat, že v Nevadě v poušti v jednu ráno je fakt kosa, takže jsme byly hrozně happy, když přijela záchrana :D

Bellagio je nádherný hotel, figuroval ve filmu Dannyho parťáci, takže jsem se cítila skvěle, když sem věděla, že po tomhle koberci chodil Brad Pitt. :D Žádnou celebritu sem ale nepotkala. Dny ve Vegas vypadaly asi tak, že jsme ráno s holkama vstaly, posnídaly ve Starbucks, a pak jsme šly nakupovat nebo se opalovat k bazénu. Prostě sen. Pak nás vyzvedl Sean a šli jsme na oběd do nejlepších restauracích, nemyslím nejdražších, ale to jídlo bylo NEJLEPŠÍ! A ještě jaké dělají velké porce, to by normální člověk nesnědl. :D Vždy jsem snědla půlku a už jsem byla přecpaná, takže jsme si jídlo balili na později. Potom jsme šli na pár hodin natáčet a večer jsme většinou už lehly vyčerpáním, ale pařba ve Vegas je nutnost, takže ani tu jsme nevynechali! Tamní kluby byly obrovské a ta hudba! Ve Vegas se prostě nedalo vyspávat, byla jsem tak nadšená a unešená z té velikosti, že i po párty jsem vstávala v osm, aby mi nic neuteklo. Na spánek nebyl čas! :D 





Proto jsme se pak už těšila do Santa Barbary, která je zase naprostý opak Las Vegas. Vegas je velké umělé město uprostřed pouště, na každém rohu jsou hotely, kasina a shopping centra, všechny stavby jsou obrovské a ''vystylované''. Naopak Santa Barbara je klidné městečko na pobřeží Californie, kde bývají často zemětřesení, takže všechny baráčky jsou nízké a panuje tam klid. Už jsme tam nebydlely v luxusním hotelu, ale v normálním apartmánu, a do centra jsme to měly hodinu pěšky. Takže úplný opak, ale i příjemná změna. V Santa Barbaře určitě musím vyzdvihnout obchod WoleFoods, kde všichni, co žijí zdravě/raw/vegan/vegetarian/atd stravou, by byli v sedmém nebi. I já sem tomu podlehla, hlavně božským 100% džusům (viz první foto), který mi dodaly tolik energie, jak tři kávy. <3 Chtělo by to něco podobného u nás. V Barbaře byly dny klidnější, spaly jsme déle, ráno jsem byla i párkrát běhat a stále jsme chodily nakupovat..nedalo se to zastavit, protože tam byly super outlety, takže jsme pořídily i vánoční dárky. A hlavně ta příroda, palmy, moře a zase ta jídla!



Tři nejlepší zážitky z SB: 1. Cesta městským autobusem - v CA má každý od 16 řidičák a auto, a ten, kdo ho nemá, tak už je na tom finančně špatně. Například ve Vegas a LA ani žádná městská doprava není, v Santa Barbaře aspoň jezdí autobus. A jeden den po náročném nakupování se nám už nechtělo jít hodinu zpátky do našeho bytečku, tak jsme si řekly, že to vyzkoušíme. I u nás se stane, že jedete v tramvaji s bezdomovcem, ale nestane se vám, že jich je tam 10, někteří vypadají lehce těžce zfetovaně a další smrdí trávou... :D Takže my jsme na naší zastávce vyběhly rychlostí blesku a tato jízda nám stačila do konce pobytu. :D
2. Střílení ze zbraní - byla to součást natáčení, ale vzhledem k studenému větru, který ten den panoval, jsme nakonec nic netočily, abychom nenastydly. Každopádně, když už jsme tam byly, tak jsme si mohly vyzkoušet střelbu na plechovky rockstaru a to mě bavilo. S eliškou jsme to všechno postřílely a zase jely zpátky, Koki naše nadšení pro zbraně moc nesdílela.
3. Návštěva stripclubu - V USA se do klubu nedostanete, pokud vám není 21, kontrolují tam všude dvakrát. Koki tuhle podmínku nesplňuje, takže s námi nemohla na party ve Vegas, a tak jsme vyrazily v Barbaře do stripclubu. Ano, je to divné, do klubu ne a na striptýz ano? :D V klubu byl zakázaný alkohol, takže proto. :) Tak jsme tanečnice z dálky pozorovaly a hodnotily jejich vystoupení a byla to nakonec sranda!


Amerika byla prostě úžasná! Nádherná příroda v Californii, velkolepé Las Vegas, lidé příjemní a ochotní, ulice čisté, jídlo bylo vynikající (člověk si rychle zvykne na chození do restaurací každý den :D) a zapomněla jsem tam na všechny stresy z Prahy a užívala si sluníčka a spoustu zábavy s holkama! Chci se tam vrátit hned!


kisses, vaše Adél

1 comment:

  1. Wau tak to ti teraz závidím (samozrejme v dobrom :D) Ja by som sa tiež raz chcela pozrieť do Ameriky :)) Musí tam byť super :) Vidím, že si si to tam riadne užila! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...