25 Feb 2016

#INSPO - INTERIOR DESIGN

Něco je špatně - místo toho, abych šla do H&M a probírala se oblečením, zamířila jsem včera rovnou do jejich sekce HOME. Na instagramu přestávám stalkovat fashion blogerky, ale followuju účty s bytovou inspirací. Když se nudím, projíždím si stránky IKEA... Asi stárnu. Vážně si poslední dobou moc užívám dekorování a zkrášlování našeho bytu a přináší mi to takovou vnitřní radost. Stěhovali jsme se do nového v červenci, ale před asi měsícem jsem dostala zvláštní impulz to tu ještě zvelebit, především nakoupit květiny a úložné prostory, aby interiér byl co nejvíc minimalistický a příjemný a co nejméně rušivý. Vede u mě světlý interiér, především bílá a světlé dřevo a do toho zelená v podobě živých květin. Malé detaily můžete vidět na mém instagramu @tessie93 :) Dnes jsem tu s inspirací z tumblr. Jaké je vaše vysněné bydlení? Tessie
















4 comments:

  1. Jojo, velká okna a vysoké stropy , světlé prostory a dřevěné podlahy <3

    ReplyDelete
  2. Super obrázky! :) Mne sa tiež v poslednej dobe veľmi páči, keď je biely nábytok kombinovaný s drevom. No proste s prírodnými materiálmi. :) A plus kvety. Jednoduché, čisté a vkusné! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. If you are thinking of beautifying your home or office in a one-of-a-kind & exclusive style that will give you an artistic and elegant sense to your living space you can go in for residential ARCHITECT IN Saudi Arabia

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...