16 Feb 2016

#OOTD Tessie 16/2/2016

Po delší době jsme se opět s Adél sešly, abychom nafotily outfity, už jsem skoro zapomněla, jak moc mě to baví :) Dost jsem si protřídila šatník, jak už jsem psala v minulém článku a taky jsem si řekla, že si teď nějakou dobu nic nekoupím, protože všechno mám (i když to se mi zdá vždycky), takže se teď v budoucích outfit postech budou asi nějaké prvky opakovat, nicméně mám v hlavě spoooustu různých kombinací a už se nemůžu dočkat, až bude pořádný jaro, né tohle polojaro/polozima, kdy se pořád může stát, že další den bude nula a vy vyrazíte ven omylem ve svetříku s rozepnutým lehkým kabátkem navrch a zmrznete. Vždycky jsem měla z období nejradši léto, ale po tom minulém, kdy polovina dní byla až tak šílená, že ani nešlo se oblékat hezky a já osobně se snažila spíš být jen co nejmíň spocená, se teď nejvíc těším na jaro, jelikož sekce svetrů a kabátků/bundiček mi docela dost narostla :) Ještě si ale chviličku budeme muset počkat. Dnešní outfit je jednoduchý a světlý, složený z kousků, které už z blogu znáte, oživila jsem ho ale psaníčkem ze speciální kolekce Elise Chalmin pro Promod, která je ode dneška v obchodech!








kabát - Oasap. rolák - second hand, kalhoty - Primark, boty - H&M, psaníčko - Promod

7 comments:

  1. Krásny kabátik a aj rolák! :) Túto jeseň/zimu som sa úplne zaľúbila do tých roláčikov vyzerajú fakt super :) A to si pamätám, keď som bola malá a nenávidela som ich! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky! :)) Přesně, já taky, jako malá i ještě před pár lety, teď je miluju nejvíc a jiné svetry pomalu nenosím!

      Delete
  2. Nádherné fotky! Tyhle barvy ti moc sluší:)

    ReplyDelete
  3. Beautiful look.

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...