3 Feb 2016

#TREND - Minimalism

Uff, poslední trend of the week článek byl v září? Tak to se musí honem napravit! Pro dnešek je to trend minimalismu, což samozřejmě není žhavá novinka, spíš stále in klasika. Žádné extravagantní vzory a divoké barevné kombinace, jen jednoduchost, Já osobně jsem měla v poslední době trochu fashion krizi, několikrát jsem si protřídila celý šatník a stále se snažila přijít na to, co je špatně, až jsem zjistila, že mi je právě v jednoduchých jednobarevných kouscích teď nejlépe. Jak to máte vy? Tessie

MISSGUIDED

MISSGUIDED

MISSGUIDED






MISSGUIDED

MISSGUIDED


9 comments:

  1. Také mám nejraději jednobarevné a jednoduché kousky. Ty vybrané outfity jsou pěkné, super inspirace, přesně tohle se mi líbí :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem moc ráda :)) Hlavně na tom Missguided je to jeden krásný styling za druhým, nejradši bych vykoupila půlku obchodu!

      Delete
  2. V poslední době chodím jen v černé, šedé, béžové.. Prostě jednoduché barvy a outfity! Inspirace super, hlavně ten první look!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mě ještě vede bílá, tu mám nejradši :)) Jsem ráda, že se outfity líbí!

      Delete
  3. Jojo, u mě je to stejné a řekla bych, že se to projevuje čím dál víc :) Jednobarevné oblečení bez potisku, nejlépe v černé, bílé, šedé a starorůžové <3

    ReplyDelete
  4. Ano, ano, ano. To je presne styl ktery se mi libi. V jednoduchosti je sila ne? :)

    www.poshlife.cz

    ReplyDelete
  5. Presne takýto štýl milujem.♥ Akurát je problém v tom, že mám rada aj farby a vzory a tým pádom sa mi to nejako navzájom vylučuje. :D
    LILY OF THE VALLEY

    ReplyDelete
  6. Jednoduchost je krása a nikdy neomrzí :-)

    ReplyDelete
  7. Tento štýl sa mi dostáva pod kožu čoraz viac a viac :) A samozrejme podobné basic kúsky ako sú aj na obrázkoch sa mi pomaly, ale isto zbierajú v šatníku. Ten štýl je taký jednoduchý, čistý a zároveň šmrnc :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...