21 Mar 2016

#MBPFW 20/3/16

Zdravím všechny!

Chtěla bych se s vámi podělit o úžasný zážitek a to dvě nedělní přehlídky v rámci Mercedez Benz Prague Fashion Week. Nebudu tu s neutrálním odstupem popisovat průběh přehlídky a nejžhavější trendy jako to asi ostřílené fashion blogerky dělají. Napíšu vám tu upřímně a otevřeně pocity holky, která miluje módu a ve svých 22 letech se poprvé fashion weeku zúčastnila (když nepočítám fashion weekEND někdy v roce 2010 v Pařížské, kde jsme byly s Adel a kde byl vstup zadarmo a asi tak 12 hostů, haha). Pozvání jsme neměly přes blog, šla jsem pouze já přes svou známou (tímto ti ještě jednou moc děkuju, Baru!) a dozvěděla jsem se o tom přesně hodinu předem. Jediné štěstí je, že se přehlídky konaly na stadionu Strahov, což mám vážně téměř za zatáčkou a tak jsem měla necelou třičtvrtě hodinu na to hodit se do pucu a vymyslet si outfit. Nebudu lhát, začala jsem šíleně panikařit a jenom doufala, že to nejlepší oblečení nemám náhodou ve špinavém prádle. Na vymýšlení extra originálního outfitu opravdu nebyl čas, tak jsem nakonec šla v tom, v čem se cítím nejlépe - ve světlých barvách a mém milovaném kabátu. Mezi skoro samými all black outfity jsem vážně vyčnívala :D Na akci jsem potkala Káju a Wendy a čas mezi dvěma přehlídkami jsme si zkrátily spolu. První přehlídka, kterou jsem viděla, byla Van Graaf Junior Talent Selection 2016, kde se mezi sebou utkali  mladí návrháři, druhá poté Pietro Filipi. Dojmy a fotky najdete dole, když rozkliknete celý článek :)



 VAN GRAAF JUNIOR TALENT SELECTION 2016


Jak už jsem psala, v této přehlídce se pod záštitu obchodního domu Van Graaf představili 4 soutěžící návrháři (jedno byla dvojice) a posléze se zvolil vítěz, který vyhrál peněžní obnos na vytváření další kolekcd a spolupráci pro další fashion week. Upřímně, divila jsem se, že tolik lidí kolem mě dokázalo udržet vážnou zaujatou tvář, protože mně to ve většině případů opravdu nešlo :D Přehlídkám ještě předcházelo video, kde se hovořilo o tom, jak je česká móda "praktická a nositelná". No, posuďte sami, jak praktická je helma s ostny, růžová deka nebo žlutá gumová rukavice... Každá kolekce byla jiná, to nejlepší/nejšílenější si prohlédněte níže. Za mě tedy zajímavá podívaná, ale s praktickou nositelnou módu měla rozhodně společného pramálo. Cenu vyhráli Daniela Pešková & Filip Jakab.






PIETRO FILIPI

Z tého přehlídky jsem byla naopak NADŠENÁ! Přenádherné minimalistické modely, kde bych si opravdu (a velmi ráda) vybrala. Mými favority byly bezesporu kabáty, všechny byly úžasné, nejvíce mě ale asi zaujal ten růžový a klasický černý, který můžete vidět na třetí fotce. Mým nejoblíbenějším modelem večera bylo ale černé body s výstřihem zastrčené do tmavomodrých vlněných kalhot  s přehozeným šedým sáčkem přes ramena - na třetí dvojfotce - z kolekce Silverline pro Pietro Filipi návrhářky Ivany Mentlová, která jentak mimochodem tuto fotografii dneska repostla a začala mě followovat na instagramu (start fangirling in 3, 2, 1...). Všechny modely opravdu lichotily postavám a čišila z nich kvalita a luxus. Přehlídku doprovázel i úžasný soundtrack zakončený jednou z mých nejoblíbenějších písniček - "Say you love me" od Jessie Ware, měla jsem celou dobu husí kůži, co víc říct, opravdu jedním slovem nádhera!










Co jsem tedy měla na sobě? All nude everything.


kabát - Oasap, kalhoty - Tally Weijl, vesta + top - F&F, kabelka - Ebay, boty - Primark





Co se týče prostor a konceptu, já jsem opravdu nemohla být radši, že se přehlídky konaly tam, kde se konaly, díky blízkosti mého domu, ale zároveň docela dobře chápu, proč tento kout Prahy byl pro spoustu účastníků neznámý a dost z ruky. Co se týče zázemí, to chybělo (pokud se nepočítá salon pro super VIP) a záchody byly na místě jen v podobě toi toiek. To by se dle mého názoru mělo pro příště změnit. Jinak byl prostor mola ale originální a velmi hezky udělaný. Celkový dojem za mě skvělý :)

No comments:

Post a Comment

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...