10 Mar 2016

#OOTD Adel 10/3/16

Už aby to jaro bylo, máme dost péřových bund a kabátů, že jme se rozhodly chystat outfity na teplejší období. V hlavní roli jsou košile, a protože proužky teď frčí, moje volba, když jsem zašla do butiku Promod a uviděla jejich novou kolekci ,,základy jarního šatníku'', byla jasná. Mám odtamtud tuto tmavěmodrou halenku, po dlouhé době nějaký barevný kousek do mé sbírky, potřebovala jsem něco nového a fresh, co ve skříni nenajdu -  a výsledek? Moje nová závislost. Košile můžete nosit buď zastrčené elegantně, nebo ležérně povolené, a dost mě na nich baví, že se můžete pořádně najíst a nikdo nic nepozná, haha. :D Taky jsem si nedávno koupila tyhle legínové kalhoty z New Yorkeru, potřebovala jsem nějaké narychlo, ale jsou super, tak doporučuji. :) 


Pro více fotek klikni na celý článek :)








Košile - Promod
Křivák - Pimkie
Kalhoty - New Yorker
Kabelka - Guess
Sunglasses - Tommy Hilfiger
Boty - Zara

1 comment:

  1. Veľmi pekný outfit! :) Koženka s tou blúzkou vyzerá fakt skvele :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...