1 Mar 2016

#OOTD Tessie 1/3/2016

Krásný první březnový den všem! Dnes mám pro vás outfit z víkendu, takže bohužel ne inspiraci do sněhu, který nám zase přes noc ráčil napadnout. Říkala jsem si, jestli si nevzít na cestu do práce rovnou sněžnice. (Btw, obdiv všem, kteří se i v tomto počasí dokáží stylově obléknout). V tomto looku mají blogovou premiéru hned čtyři moje právě teď asi nejoblíbenější kousky - Missguided kabátek ze slev, šedý rolák ze slev v New Yorkeru, ripped jeans ze slev v Zaře a Reeboky z eshopu botyobleceni.cz, což jsou mimochodem asi nejpohodlnější boty, které jsem kdy měla. Nejraději bych chodila jen v nich, ale ve sněhu by to asi nebylo úplně vončo... Ale už to nebude trvat dlouho - pomyšlení na rozkvetlé růžové třešně a vonící šeříky a zelenou trávu mě drží nad vodou :) Již brzy!









kabát - Missguided, svetr - New Yorker, džíny - Zara, boty - Reebok, kabelka - Mango

5 comments:

  1. Ježiš, jak já se taky těším na jaro! <3 Kabát se mi moc líbí, takový bych také potřebovala. Skvělé je to celé!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :) Já se nemůžu dočkat úplně šíleně!!!

      Delete
  2. Nádherná kabelka a tenisky! :)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekný outfit :) V poslednej dobe som si tiež obľúbila kombináciu takejto béžovej so sivou a k tomu jeans! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Hezký outfit, líbí se mi barevná kombinace. Moc hezký kabát

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...