23 Mar 2016

#OOTD Tessie 23/3/2016

Už odpočítávám hodiny do čtvrtka večer, kdy i nám vysokoškolákům začnou čtyřdenní prázdniny a budu moct s přítelem vypadnout z Prahy, pryč a jenom relaxovat a spát. A jíst. Moc jsem škole v poslední době nedala, na stole na mě čeká asi tak 10 knih, které jsem měla, mám nebo budu mít do školy přečíst, někde na dně šuplíku se ozývá bakalářka, na kterou jsem už dobré dva měsíce nesáhla, v krabici u stěny všechny materiály za moje tříleté studium, kterými bych se měla na státnice prolouskat a já tu píšu článek, typické. Střídají se mi vlastně dvě nálady, buď jsem "free" a zabývám se aktivitami, které mám ráda (móda, focení, filmy, blog...) a říkám si, že jsem přece mladá a život si mám užívat, tak vocode... Nebo ty aktivity stejně dělám a uvnitř mě hryžou výčitky svědomí, že jen mrhám časem a nic nestihnu. Jak se cítím práve teď? Zatím je to na hraně, tak rychle tento článek dopíšu, než se mi bude chtít zase si vytrhat všechny vlasy.

Po mnoha světlých outfitech jsem tu s jedním, kde figuruje černá a jsou v něm tři novinky - boží křivák Mango, "rolovací" psaníčko z New Yorkeru, které mám už v béžové a nové krásné Daniel Wellington hodinky! Tentokrát jsem si vybrala stříbrný ciferník a musím říct, že jsem vážně nadšená. Samozřejmě pro vás máme i slevový kód :) Při zadání adela_andtessie při vaší objednávce na www.danielwellington.com získáte na nákup 15% slevu. Tak já mizím. Mějte se krásně :)










křivák - Mango via answear.cz, svetr - vinted.cz, kalhoty - Zara, boty - Reebok, hodinky - Daniel Welington, psaníčko - New Yorker

7 comments:

  1. Veľmi pekný outfit! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Super outfit a máš krásný vlásky! :) jinak přeji pevné nervy, škola dává člověku zabrat!!

    ReplyDelete
  3. Parádní taška, podobný styl si asi taky brzy pořídím :)

    Poshlife

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...