8 Mar 2016

#OOTD Tessie 8/3/2016

Když se řekne "spring must have", jaké kousky se vám vybaví a co musíte mít bezpodmínečně toto jaro v šatníku? Jeden z trendů, který mě hrozně chytnul (už před dlouhou dobou, ale stále drží) jsou denimové košile. Ke světlé jsem teď do sbírky přidala tuto boží tmavou z Promod a přemýšlím ještě nad bílým denimem - ale to až později, teď přece nenakupuju :))) Haha. Poprvé jsem taky provětrala svojí powder pink bundičku, přes kterou jsem sice ještě musela mít kabát, ale ten už jsem vám tu po stopadesáté ukazovat nechtěla. Jak se vám můj jarní outfit líbí? Teď jdu ještě sebrat všechny síly a zkusím se přinutit jít cvičit. Mějte se krásně! :)







Photoshop  není moje silná stránka, takře mám na této fotce hosta :D

košile - Promod, džíny - Zara, bomber - Stradivarius, bucket bag - Parfois, boty - Converse

3 comments:

  1. Moc hezký outfit, sladila jsi to skvěle!

    ReplyDelete
  2. Mám hrozně ráda tuhle kombinaci barev. A fakt ti to sluší! :)) Pro mě je teď must have právě tahle bundička, akorát spíš v černé :)

    ReplyDelete
  3. Moc hezké, košile je super!!:))

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...