23 Apr 2016

#OOTD Tessie 23/4/2016

Zdravím všechny! :) Doufám, že se máte přenádherně a já tu jsem po nějaké době zase s outfitem, tentokrát i se svým oblíbeným trendem off shoulder. Úplně si pamatuju, jak jsem do spadlých ramen byla zblázněná už dřív a marně se v Praze v obchodech snažila něco najít. Teď už jsou oblečení tohoto střihu plné výlohy a je to vlastně ještě horší, protože je těžké si vybrat, když je nádherné všechny! The struggle is real :D Nicméně značka Promod taky uvedla svou kolekci Odhalená ramena a já si v rámci spolupráce vybrala tento krásný černý top. Je lehký a příjemný, takže za mě opravdu spokojenost :) Co na look říkáte? A celkově na trend odhalených ramen?










top - Promod, trenčkot a náramky - H&M, kalhoty - Tally Weijl, boty - Mango

10 comments:

  1. Moc ti to sluší. Skvělý outfit :)

    ReplyDelete
  2. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    ReplyDelete
  3. CV Juna Tehnik Bersama melayani service AC Kulkas dan Mesin Cuci daerah Surabaya dan sekitarnya.
    lihat web Service Ac Surabaya
    https://tinyurl.com/uxrp6wu5
    https://cutt.us/aX0gO

    Perbaikan Ac Surabaya
    Cuci Ac Surabaya

    ReplyDelete
  4. My brother suggested I may like this blog. He used to be totally right.
    This post actually made my day. You can not believe simply how much time I had spent for this information! Thank you! 경마사이트

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...