28 Apr 2016

#OOTD Tessie 28/4/2016

V dnešním postu mám na sobě v rámci spolupráce s Promod krásnou něžnou blůzku z jejich kolekce Jarní Look :) Dokážu si představit, že ji skvěle využiju kromě kombinace s křivákem i třeba do divadla (kde jsem ji měla v neděli) nebo zrovna při státnicích, kdy místo křiváku přehodím sako a místo džínů sukni nebo černé kalhoty.

Je moc fajn, že outfit na státnice mám vymyšlený, teď bych se ještě mohla začít připravovat, ale tak strašně moc se mi nechce. Jak jste se přemluvili vy? Ti, co už to máte za sebou? Navštívil jste někdo seminář Konec prokrastinace? Potřebovala bych znát názory a vědět, jestli to dokáže člověku opravdu pomoci a má cenu na něj jít. Zatím přihlášení úspěšně odkládám :)) No, možná se pochlapím a po napsání tohohle článku se přecejen učit budu. Čas mi totiž ubíhá neskutečným způsobem, hlavně díky tomu, že mám poslední dobou tolik mimoškolních aktivit jako jsem snad nikdy neměla a přestože mě to všechno moc baví, načasování to asi není nejlepší. Ale všechno se nakonec nějak zvládne. Hlavně #staypositive!









 blůzka - Promod, křivák - Mango, kabelka - Calliope, kalhoty - H&M, boty - Zara

10 comments:

  1. Tá bunda je úžasná! Už vyše roka hľadám takú bundu, ktorá by bola úplne dokonalá a ktorá by mi sadla. Táto vyzerá úžasne!

    ReplyDelete
  2. Není nad klasiku, černá, bílá a červená je vždy skvělá kombinace. Také detail v podobě mašličky na halence je super :)

    Poshlife

    ReplyDelete
  3. Moc hezky classy look! Prostě super!

    ReplyDelete
  4. Veľmi pekný outfit a aj fotky! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. V jednoduchosti je krása. :) Super.
    Victoria's secrets

    ReplyDelete
  6. Nice Leather Jacket is this that she had wear in it.Swap.com Coupon

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...