10 May 2016

#OUTFIT Adel 10/5/16

Konečeně přišlo slunečné počasí a s ním přichází i jarní look - jemné střihy, svěží a světlé barvy a sandálky na podpatku. Mám nové krásné sandálky z butiku Promod, dlouho jsem takové sháněla, až jsem je konečně našla. Podpatek dost vysoký, aby lichotil noze, zároveň jsou ale pohodlné a dá se v nich chodit v Praze, což je velké plus, a mají na sobě krásné třásničky, které pořád frčí. Jelikož v jednoduchosti je krása, vybrala jsem si na sebe dneska simple světle modré kalhoty, bílý top a hnědé oversized sako, které jsem jen přehodila přes ramena. Posledním detailem jsou vintage brýle a stylové hodinky s barevným páskem. 


více v celém článku









Sako, top, kalhoty - H&M
Sandálky na podpatku - Promod
Sluneční brýle - Topshop
Hodinky - Daniel Wellington 

8 comments:

  1. Adel ! Nice Look Greetz Edwin.

    ReplyDelete
  2. Moc hezký a jednoduchý outfit.. Máš krásnou štíhlou postavu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  3. Pekný a jednoduchý outfit! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Totally amazing,chic! Gorgeous photos, the colors and textures are so dreamy . I enjoy this look and colours match perfectly .Great sandals... I follow you,follow me back...<3
    www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Sluší Vám to jak vždy :)

    ReplyDelete
  6. Moc pěkné fotky :)
    www.veronikasanderova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Moc Vám to sluší, krásný outfit!

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...