25 Jul 2016

#OOTD Tessie 25/7/2016

Po hodně dlouhé době jsem zase dostala chuť napsat článek - trochu se rozepsat a  podělit se s vámi o svůj vlastnoručně ušitý #ootd. Letošní prázdniny mi začaly opravdu smutně, tak, jak by mě nikdy ani nenapadlo... Bylo toho na mě a stále je moc a bude ještě dlouho trvat, než čas všechno zahojí, ale věřím že teď už bude jen líp. Život jde zkrátka dál... Pojďme si tedy psát o pozitivních věcech. Pokud mě sledujete na instagramu, víte, že jsem začala šít :) Před nějakou dobou jsem v rámci práce navštívila úvodní kurz šití, kde jsem se se vším seznámila a když se pak na chalupě jeden starý stroj našel, vrhla jsem se do toho po hlavě! Na kontě mám zatím tašku, šaty, dva off the shoulder topy a včera večer došitou noční košilku. Musím říct, že mě to neskutečně baví a mám ještě spoustu nápadu na další výrobky. Můj postoj/názor na módu se za poslední dobu v lecčem změnil a už nechci nakupovat v řetězcích jak zběsilá, jen se hnát za slevami a hromadit doma tunu věcí. Tím, že si oblečení ušiju sama, nejen dost ušetřím, ale oblečení pak padne přesně na míru a navíc - splnila jsem si vlastně holčičí sen a jsem teď módní návrhářka (sobě sama, ale to se taky počítá). Takže všem rozhodně doporučuju a pokud se k tomu už dlouho přemlouváte, neváhejte :)) Na fotkách níže mám tedy šaty vlastní výroby, super jednoduché, vzdušné, na gumu, v pase přepásané páskem. A lokace? Přenádherné prostory Colloredo-Mansfeldského paláce vedle Karlova mostu. Je to až smutné, kolik z jeho oken je možno vidět turistů tlačících se po Mostě směrem k Hradu, nic proti nim, miluju je, ale Praha toho může nabídnout o tolik víc! A to je moje druhá mise, kterou jsem si na prázdniny stanovila. Objevovat a prozkoumávat svoje rodné město. V knížkách, na blozích nebo na instagramu denně nacházím místa, kde jsem nikdy dřív nebyla a pokaždé mám hroznou radost, když se můj rozhled rozšíří. A vlastně... proč mě má trápit, že na ta místa turisté nechodí? Alespoň je máme pak celá pro sebe!









11 comments:

  1. A že my toho z těch hostesek nemáme procestováno úplně málo, že? :D Já jsem už na instagramu komentovala tvoje diy, strašně se mi to líbí a jen tak dál! Nejvíc se mi líbil ten top, s vázáním přes ruce, ten bych si u tebe nejraději objednala, haha :)
    Měj se krásně Terko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pravda, díky hosteskám jsme se taky dostaly na skvělý místa, kam se normálně člověk jentak nepodívá :)) Občas na to vzpomínám a to jediný mi na tý práci asi chybí :D A moc děkuju za chválu :) Taky se měj krásně!

      Delete
  2. Skvělý článek! Hrozně se mi tvoje ušité kousky líbí. Nejen, že to vypadá dobře, ale navíc to musí být úplně jiný pocit, nosit něco, co si sama ušiješ. Sama začínám zjišťovat, že mít doma milion věcí, ke kterým nemám žádný vztah, není to pravé. Máš můj obdiv, fakt!
    A Praha je nádherná. Já jsem si tam právě při poslední návštěvě po dlouhé době prošla tu havní turistickou trasu, od hradu na Staromák a i přes ty davy se mi to moc líbilo. A věřím, že takových krásných míst je tam spousta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mockrát děkuju! :) Tvořit a nosit svoje vlastnoručeně ušitý věci je vážně skvělý, přesně jak říkáš. A jsem ráda, že máš Prahu taky tak ráda, úžasných míst se tady najde vážně hooodně, ráda dávám na insta tipy :))

      Delete
  3. Christian Louboutin Sneaker is a good choice for you or as gift to your friends,in the exquisite design show the unique style.The design could make your feet breathe freely and more fashional. http://www.clsneakersmall.com
    Christian Louboutin Sneakers Pik Boat Blue Suede Studded
    Christian Louboutin Sneakers Pik Boat Gold Spiked Flats Snake Black
    Christian Louboutin Sneakers Pik Boat Men Studded Suede Black Flats

    ReplyDelete
  4. Super článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. You are looking smart as well as gorgeous in this pictures :) Good work :)
    Regards
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete
  6. Thanks for sharing awesome blog post, I read the whole stuff. To get more info about pharma consulting services, visit https://mamby.com/p/everything-you-need-to-know-about-fda-compliance-training
    .

    ReplyDelete
  7. A statement dress worn over a fluffy jumper or an embellished blouse worn under a jacket can be both suitable for a day occasion.

    ReplyDelete
  8. Say 'Happy Birthday' in style with our charming selection of Free birthday ecards! With designs ranging from classic to trendy, you'll find the perfect card to convey your heartfelt wishes. Send a little love and make their day extra special!

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...